Plaats foto's van uw Magnetite Gray Metallic Subaru Ascent in deze thread.
Nou, ik heb 19 inch wielen op mijn touring met 255x60 Wildpeaks. Die hebben een loopvlakbreedte van 8,7 inch en een totale diameter van 31,1 inch. Ik heb geen aanlopen. Laat het me weten als je een foto of twee wilt. Van belang is dat ik mijn reservewiel moest verwisselen voor een grotere OD om beter overeen te komen met de grotere banden.Zeg me dat ik 18 inch wielen kan krijgen en een paar 2 peak banden hierop kan persen zonder dat ze aanlopen.
Absoluut, stuur een paar foto's. Je hoefde toch niets van de wielkast uit te snijden?Nou, ik heb 19” wielen op mijn touring met 255x60 Wildpeaks. Die hebben een loopvlakbreedte van 8,7” en een totale diameter van 31,1”. Ik heb geen aanlopen. Laat het me weten als je een foto of twee wilt. Ik moest mijn reservewiel verwisselen voor een grotere OD om beter overeen te komen met de grotere banden.
Geen aanpassingen nodig. "Nelly Bell" is vandaag een beetje vies, maar hopelijk krijg je een algemene indruk.Absoluut, stuur wat foto's. Je hoefde toch niets van de wielkast uit te snijden?
Bedankt en ze ziet er geweldig uit! Het is een opluchting dat ik de WildPeaks erop kan zetten zonder de binnenkant van de wielkasten te hoeven snijden. Ik weet niet zeker of mijn vrouw dat überhaupt zou goedkeuren! Ik kwam je beklimming hier al eerder tegen. Jij bent het lid dat het SUBARU-embleem van de achterkant heeft gehaald en boven de voorgrille heeft geplaatst. Ziet er goed uit!View attachment 15590
View attachment 15593
View attachment 15589
View attachment 15591
View attachment 15594
View attachment 15592
Geen mods nodig. "Nelly Bell" is vandaag een beetje vies, maar hopelijk krijg je de algemene look.
Tirerack heeft een grote voorraad Wildpeaks in verschillende maten. Hier is dezelfde band als ik heb, maar dan in 18 inch.Bedankt en ze ziet er geweldig uit! Het is een opluchting dat ik de WildPeaks erop kan zetten zonder de binnenkant van de wielkasten te hoeven snijden. Ik weet niet zeker of mijn vrouw dat zelfs maar zou goedkeuren! Ik kwam je beklimming hier al eerder tegen. Jij bent het lid dat het SUBARU-embleem van de achterkant heeft gehaald en het boven de voorgrille heeft geplaatst. Ziet er goed uit!
Tons of Ascent-bezitters hebben 18" A/T-banden (en sommigen hebben 19" en 17" banden) met dezelfde diameter als de OEM-banden op 20" en hebben geen problemen met de pasvorm. Je kunt hier rondneuzen en anderen vinden die een maat groter hebben genomen zonder wijzigingen aan het voertuig te hoeven aanbrengen.Bedankt en ze ziet er geweldig uit! Het is een opluchting dat ik de WildPeaks erop kan zetten zonder de binnenkant van de wielkasten te hoeven snijden. Ik weet niet zeker of mijn vrouw dat überhaupt zou goedkeuren! Ik kwam je beklimming hier al eerder tegen. Jij bent het lid dat het SUBARU-embleem van de achterkant heeft gehaald en het boven de voorgrille heeft geplaatst. Ziet er goed uit!
Bedankt Hankdog! Ik heb het bandenforum gelezen, maar kreeg informatie-overload. Lol. Nu weet ik precies de wielmaat en bandenmaat die passen bij mijn offroad- en zware sneeuwcondities in North Central Pennsylvania.Tirerack heeft een grote voorraad Wildpeaks in verschillende maten. Hier is dezelfde band als ik heb, maar dan in 18". View attachment 15598
Ik heb een '20 MGM Touring, met de originele 20" velgen en 255/50/20 Falcon WildPeak AT Trails, geen wrijving, geen problemen 😁 View attachment 15603
View attachment 15602 View attachment 15605
View attachment 15604
Oké, ze zien er ook behoorlijk badass uit op 20 inch velgen! Veel keuzes. Is de zijwand even hoog als die van de 18 inch of comprimeert Falken de zijwandhoogte?Okay, their pretty badass looking on 20 inch rims too! A lot of choices. is the sidewall he same height as the 18’s or does Falken compress the sidewall height?
Ik heb 255 x 60 x 19, wat 31,1” is en geen wrijving heeft. 😉De zijwanden op de 20's zijn natuurlijk korter - aangezien de banden 255/50/20 zijn, zijn de nominale specificaties hiervoor 255 mm over het loopvlak x 55 (55% van de breedte = zijwandhoogte, of 140 mm hoog) x 20 (20" velgdiameter)
De 255/65/18's die hierboven zijn geplaatst, zijn bijvoorbeeld 255 mm over het loopvlak x 65% zijwandhoogte (165,75 mm hoogte) x 18" velg.
Hoewel ze dezelfde loopvlakbreedte hebben, is de totale diameter van de 18's zoals vermeld 31,1" en de 20's 30,1".
Ik ben op de hoogte van een paar eigenaren die voor 265/50/20's zijn gegaan, met een diameter van 30,6", en verklaarden dat er ook geen wrijvingsproblemen waren.
Oké, ze zien er ook behoorlijk badass uit op 20 inch velgen! Veel keuzes. Is de zijwand even hoog als die van de 18 inch velgen, of comprimeert Falken de hoogte van de zijwand?Okay, their pretty badass looking on 20 inch rims too! A lot of choices. is the sidewall he same height as the 18’s or does Falken compress the sidewall height?
Zien er nog steeds goed uit! Poedercoaten? Ik wist niet hoeveel het me zou gaan kosten en of ik het wel zo leuk zou vinden, dus ik koos voor Hyperdip. Ik ben tevreden met de resultaten en het was makkelijker dan verwacht.Wow. Wielen zien er geweldig uit. Ik weet vrij zeker dat ik ze mooier vind dan mijn satijnzwart, waarvoor ik $100/wiel heb betaald! 🥴 View attachment 16712
Vergeet niet de achterlichten te roken!😉Net onze '22 opgehaald om het chroom zwart te laten maken. Ziet er zoveel beter uit dan standaard!! View attachment 16868
View attachment 16867
Onyx achterbadges besteld en natuurlijk komen ze per slakkenpost. Daarna is deze transformatie voltooid, denk ik.