Hallo allemaal, eindelijk is mijn liftkit voltooid, mijn CNC-werk is gedaan en mijn kit is geïnstalleerd. Binnenkort meer foto's.
2,2" totale lift.
Liftkit geïnstalleerd door mij...
VOOR (2,3"):
1/2" Subtle Solutions top hat spacers
1,7" Eibach Lifting Springs
Nameless veerpootbrug
ACHTER (2,3"):
1" Anderson Design and Fabrication top hat spacers
1,4" Eibach Lifting Springs
1" subframe spacers ontworpen en CNC'd door mij
OVERIGE:
Primitive Racing skids (voor, voorlip, middenpantser, achterdiff)
Voor degenen die zich afvragen waarom 1" + 1,4" niet gelijk is aan 2,3", komt dit omdat de subframe spacers de effectieve lift hoogte verminderen. De schokdemper fungeert als een draaipunt en de onderste draagarm als een hefboom. Het draaipunt wordt 2,4" naar beneden verplaatst, maar het binnenste uiteinde van de hefboom wordt 1" verlaagd. Dus de effectieve lift wordt een beetje verminderd.
Dus, EFFECTIEVE lift is ongeveer 2,3" - dat komt omdat de wielen verder naar beneden aan de uiteinden van de "hendels" (draagarmen) zitten.
Uitlijning is geweldig geworden, dus mijn wiskunde klopte. Alles werkte binnen het bereik en precies zoals verwacht. Mijn achterkant is beladen voor de reis, omdat ik wilde zien of ik nog steeds binnen de specificaties zat (ja, -1,0° in een bereik van +0,3° tot -1,3°).
Lift
2,2" totale lift.
Liftkit geïnstalleerd door mij...
VOOR (2,3"):
1/2" Subtle Solutions top hat spacers
1,7" Eibach Lifting Springs
Nameless veerpootbrug
ACHTER (2,3"):
1" Anderson Design and Fabrication top hat spacers
1,4" Eibach Lifting Springs
1" subframe spacers ontworpen en CNC'd door mij
OVERIGE:
Primitive Racing skids (voor, voorlip, middenpantser, achterdiff)
Voor degenen die zich afvragen waarom 1" + 1,4" niet gelijk is aan 2,3", komt dit omdat de subframe spacers de effectieve lift hoogte verminderen. De schokdemper fungeert als een draaipunt en de onderste draagarm als een hefboom. Het draaipunt wordt 2,4" naar beneden verplaatst, maar het binnenste uiteinde van de hefboom wordt 1" verlaagd. Dus de effectieve lift wordt een beetje verminderd.
Dus, EFFECTIEVE lift is ongeveer 2,3" - dat komt omdat de wielen verder naar beneden aan de uiteinden van de "hendels" (draagarmen) zitten.
Uitlijning is geweldig geworden, dus mijn wiskunde klopte. Alles werkte binnen het bereik en precies zoals verwacht. Mijn achterkant is beladen voor de reis, omdat ik wilde zien of ik nog steeds binnen de specificaties zat (ja, -1,0° in een bereik van +0,3° tot -1,3°).