Subaru Ascent Forum banner
41 - 53 of 53 Posts
Als je nu onder de motorkap kijkt, wordt de luchtstroom op 2 manieren verdeeld vanaf een inlaat in de grille. Een deel gaat naar de luchtinlaat en een deel naar de intercooler.

Dit zou de luchtstroom waarschijnlijk voor beide verhogen, maar of de motor er voordeel van zou hebben, moet worden getest.

Ook zal de afname van de aerodynamica boven de 50 mph schadelijk zijn. CD zal zeker een beetje omhoog gaan.

$1300 is niet slecht. Maar de verzending en het schilderen zullen nog eens $1300 toevoegen
Net voor de mijne $1400 betaald inclusief verzending naar Illinois. Mijn buurman heeft een autoschadeherstelbedrijf, dus schilderen en installeren is geen probleem... Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze verzenden. Kan niet wachten....

just paid for mine $1400 with shipping to Illinois. mine neighbor own body shop so paint and install wont be a big deal.....wonder how long it take for them to ship. can't wait....
Mijn ogen zijn groen! Ik zou dit doen als ik dacht dat ik ermee weg kon komen. Klinkt als een 3k-affaire.

Zolang het de prestaties niet schaadt, zou ik er een nemen als ik ooit een vervanging nodig heb na een ongeval of hagelschade. Ik vind het uiterlijk mooi.

Dus wat IS de prijs van deze ongelooflijk geweldige en verbazingwekkend uitziende motorkap die ik zal kopen, ongeacht of hij iets anders doet dan eruitzien als het armcandy dat hij waarschijnlijk is?
Kon het er niet meer mee eens zijn. De Ascent heeft een iets stoerdere uitstraling nodig. Ik zal er ook een kopen, zelfs als het niets doet. De look zegt alles!

Ik weet dat deze thread een paar jaar oud is (bedankt voor alle info). Ik heb vandaag de LXT-hood, intercooler screen en riem cover besteld. Ik heb net de nieuwe 2022 Limited, Magnetite Grey Metallic, gekocht. Ik ben net met pensioen, dus ik denk dat het een midlifeding is, en ik maak de auto van mij. Ik had een 97 Suburban en installeerde een motorkap met de cowl en het beest zag er stoer uit. Dat doet de Ascent ook!

41 - 53 of 53 Posts