Net voor de mijne $1400 betaald inclusief verzending naar Illinois. Mijn buurman heeft een autoschadeherstelbedrijf, dus schilderen en installeren is geen probleem... Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze verzenden. Kan niet wachten....$1300 is niet slecht. Maar de verzending en het schilderen zullen nog eens $1300 toevoegen
Mijn ogen zijn groen! Ik zou dit doen als ik dacht dat ik ermee weg kon komen. Klinkt als een 3k-affaire.just paid for mine $1400 with shipping to Illinois. mine neighbor own body shop so paint and install wont be a big deal.....wonder how long it take for them to ship. can't wait....
$1400 verzonden naar Illinois net ontvangen. Doos was een beetje beschadigd, maar de motorkap is oké. Stuur het volgende week naar de carrosserie.Verzending alleen al zou duur zijn.
Nieuws hierover? Foto's met het geïnstalleerd?$1400 verzonden naar Illinois net ontvangen. Doos was een beetje beschadigd, maar de motorkap is oké. Stuur het volgende week naar de carrosserie.
View attachment 12460
Nog in de werkplaats... heb geen tijd om de installatie af te ronden, zal foto's plaatsen als het klaar is. Te veel werk.....Any update on this? Any photos with it installed?
Ik benijd je niet meer.
Nieuws hierover? Foto's met de installatie?
Kon het er niet meer mee eens zijn. De Ascent heeft een iets stoerdere uitstraling nodig. Ik zal er ook een kopen, zelfs als het niets doet. De look zegt alles!Dus wat IS de prijs van deze ongelooflijk geweldige en verbazingwekkend uitziende motorkap die ik zal kopen, ongeacht of hij iets anders doet dan eruitzien als het armcandy dat hij waarschijnlijk is?
Het voegt gewicht toe... maar het is niet slap in de wind op de snelweg.😁Couldn't agree more. The Ascent needs a little more mean look to it. I will buy one also even if it does nothing. The look says it all!