Subaru Ascent Forum banner
21 - 40 of 118 Posts
Ik denk dat ik de gelukkige ben. Ik heb de auto al meer dan een maand ongebruikt geparkeerd staan bij ons tweede huis, een paar nachten onder nul, 30 cm sneeuw op de auto toen we er de volgende keer waren, en hij startte prima.

Ik heb geprobeerd het uit te zoeken met dit

https://www.jegs.com/Sizecharts/bcigroup.html

Ziet eruit alsof een groep 27 misschien goed past om onze groep 35 te vervangen, het heeft dezelfde hoogte en breedte, dus onze tie down werkt, maar 1,5 inch langer aan elke kant. Als de terminals op de juiste plek zitten, zou ik het proberen met een Costco-versie
Een groep 27-batterij heeft de terminals omgekeerd. Groep 27F heeft de juiste terminallocaties. Zou fijn zijn als het nog steeds past met de extra 3" lengte. Groep 24F is een ander alternatief dat misschien beter past. Beide zullen echter een mooie boost zijn in CCA/reserve capaciteit in vergelijking met de OEM.

Ik heb geprobeerd het uit te zoeken met dit

https://www.jegs.com/Sizecharts/bcigroup.html

Het lijkt erop dat een groep 27 een goede optie zou kunnen zijn om onze groep 35 te vervangen, het heeft dezelfde hoogte en breedte, dus onze tie down werkt, maar 1,5" langer aan elke kant. Als de aansluitingen op de juiste plek zitten, zou ik het proberen met een Costco-versie
Een groep 27-batterij heeft de aansluitingen omgekeerd. Groep 27F heeft de juiste aansluitlocaties. Zou mooi zijn als het nog steeds past met de extra 3" lengte. Groep 24F is een ander alternatief dat misschien beter past. Beide zullen echter een mooie boost zijn in CCA/reserve capaciteit in vergelijking met de OEM.
Bedankt, ik heb de kabels gecontroleerd, het ziet er niet naar uit dat er veel speling is. Een plastic houder/draadgeleider wordt ook aan de tie down post bevestigd. We verliezen ook de isolatie van de batterijmantel. Ik zal de maat persoonlijk vergelijken, als ik groter kan gaan, zal ik dat zeker doen.

Ik heb een rit van 5 mijl gemaakt nadat ik 2 dagen geparkeerd had en zag het na een paar uur op 11,9 staan.

Ik zal dit weekend opnieuw controleren na een reis van 500 mijl

Ik denk dat ik de gelukkige ben. Ik heb de auto langer dan een maand ongebruikt geparkeerd in ons tweede huis, een paar nachten onder nul, 12 inch sneeuw op de auto toen we er de volgende keer waren, en hij startte prima.
Aangezien de parasitaire drain geen probleem is, zal de OEM-accu prima werken, tenzij deze eerder is leeggelopen door andere belastingen wanneer de motor niet draait. De OEM-accu lijkt geen adequate reserve capaciteit te hebben, wat hier het echte probleem is.

Batterijvervangingen

Hier is wat info over mogelijke batterijvervangingen.

De eerste plaats om te controleren op een betere batterij was . CR's Car Battery Ratings. CR doet deskundige en uitgebreide tests op auto-accu's, veel meer dan welke andere bron dan ook. Voor batterijen van groep 35, wat de juiste maat is voor de Ascent, kwam de . EverStart MAXX-35N (Noord) als beste uit de bus met uitstekende scores voor:

Levensduur
De levensduurtest meet hoe een batterij herhaalde laad- en ontlaadcycli doorstaat bij temperaturen in de hete klimaatmotorruimte. Hoe meer cycli er worden doorstaan ​​met behoud van een hogere spanning, hoe hoger de score.

Reserve capaciteit
De reserve capaciteit schat hoe lang batterijen een auto kunnen laten draaien als het laadsysteem uitvalt. Het schat ook hoe lang de batterij meegaat met lichten en accessoires met de motor uit. Dit is waar de OEM Ascent-batterij bijzonder zwak lijkt te zijn, dus besteed speciale aandacht aan deze beoordeling.

CCA
CCA-prestaties weerspiegelen de spanning bij een belasting van de helft van de gemiddelde geclaimde CCA voor elke groepsgrootte na het starten gedurende 15 seconden bij 0Âş F.

Image

De EverStart-batterij wordt exclusief verkocht bij Walmart, waardoor het voor bijna iedereen gemakkelijk te kopen is. Walmart verkoopt misschien veel goedkopere artikelen, maar hun autoafdeling is eigenlijk best goed. De . Sears DieHardGold 50835 (Noord) batterij presteerde ook goed. De EverStart of de Die Hard kan aanzienlijk beter werken dan de OEM-batterij. Beide batterijen zijn redelijk geprijsd.

Specificaties voor de . EverStart MAXX-35N (Noord):
Model: MAXX-35N
C20-capaciteit: 42 Ah
CCA: 640 Ampère
Breedte: 6,90 inch
Lengte: 9,10 inch
Hoogte: 8,90 inch
Garantie: 36 maanden

Specificaties voor de . Sears DieHardGold 50835 (Noord)
Model: 50835
Gewicht: 33,5 lb
C20-capaciteit: 37,5 Ah
CCA: 625 Ampère
Lengte: 9,80 inch
Hoogte: 8,90 inch
Garantie: 36 maanden

Hier zijn enkele andere batterijen die ik vertrouw, maar die niet door CR zijn getest:

[URL="https://www.napaonline.com/en/p/NBE8435"]. NAPA Legend Premium

Model: BAT 8435
Gewicht: 35,0 lb
C20-capaciteit: 39,6 Ah
CCA: 640 Ampère
Lengte: 9,75 inch
Hoogte: 8,88 inch
Garantie: 84 maanden

. Bosch High Performance AGM™ Batterij
Model: S6
Gewicht: n.v.t.
C20-capaciteit: 50 Ah
CCA: 680 Ampère
Breedte: n.v.t.
Lengte: n.v.t.
Hoogte: n.v.t.
Garantie: 48 maanden

Vervolgens zijn er de super premium batterijen. Deze zijn aanzienlijk duurder, maar hebben uitstekende specificaties en naar verluidt hoge prestaties.

Optima YELLOWTOP® D35
De Optima Yellow Top Absorbent Glass Mat (AGM) -batterijen zijn ontworpen om uitstekende start- (CCA) en diepe cyclische capaciteit (AH-reservecapaciteit) te bieden. Ze zijn duur met ongeveer $ 255. Optima vermeldt geen batterij voor de Ascent, maar ze verkopen wel een batterij van groep 35 die zou moeten passen. Als u geĂŻnteresseerd bent in deze batterij, probeer dan een lokale Optima-dealer te vinden om de pasvorm in de Ascent te garanderen. U kunt er online een bestellen, maar als deze niet zou passen, zou het duur zijn om te retourneren.

Model: D35
Gewicht: 36,4 lb
C20-capaciteit: 48 Ah
Post Type: SAE Post
CCA: 620 Ampère
Breedte: 6,75 inch
Lengte: 9,38 inch
Hoogte: 7,69 inch
Garantie: 12 maanden

Odyssey 35-PC1400T
Als je dacht dat de Optima duur was, overtreft de Odyssey hem met ongeveer $ 305, maar hij heeft een van de beste algemene specificaties die ik tot nu toe heb gezien voor een batterij van groep 35. Als geld geen probleem is, dan is dit een van de beste batterijen van groep 35 die je kunt kopen.

Model: 35-PC1400T
Gewicht: 50 lb
C20-capaciteit: 65 Ah
Post Type: SAE Post
CCA: 620 Ampère
Breedte: 6,84 inch
Lengte: 9,46 inch
Hoogte: 8,69 inch
Garantie: 48 maanden

Nogmaals, wees voorzichtig met de pasvorm. Het komt heel dicht in de buurt van de grootte van de OEM-batterij, maar niet exact.

Zijn de super premium batterijen 2-3 keer de kosten van een standaardbatterij waard? Moeilijk te zeggen, sommige mensen zweren erbij, anderen vloeken erop. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen, tenzij ik een heel kritisch gebruik had.

Dus deze batterijen zijn enkele voorbeelden van vervangingen voor de OEM-batterij. Ik denk dat ik de EverStart een kans ga geven. Ik heb eerder EverStarts gebruikt en ik heb er over het algemeen goede ervaringen mee gehad. Toen dat niet zo was, gaf Walmart me geen probleem om ze volledig te vervangen binnen de garantieperiode, dus bewaar uw bon. Sears is op weg naar buiten, dus ik zou de Die Hard-batterij niet aanbevelen, maar je kunt ze misschien vinden in uitverkoop in Sears-winkels die worden gesloten.

Al deze batterijen zullen waarschijnlijk een superieure vervanging zijn voor de OEM Ascent-batterij. Maar voordat u een vervanging koopt, kunt u ook een Battery Jump Starter overwegen. Als uw OEM-batterij ooit te zwak is om de auto te starten, dan zorgt een van deze ervoor dat u weer op weg bent. Ik heb net een . Duracell Powerpack Pro 1100 van Costco opgehaald voor slechts $ 89. Het is niet alleen een batterij-jumpstarter, maar het heeft ook dubbele 120VAC-uitgangen, dubbele USB-uitgangen, een luchtcompressor en een LED-lampje.

Bedankt voor het onderzoek. Ik kan persoonlijk instaan voor de Walmart-batterij. Toen de batterij van mijn Porsche leeg was, wilde de dealer bijna $400 voor een vervanging. Ik volgde de aanbevelingen van de mensen op Rennlist en installeerde de Ever-Start Maxx. Ik heb er sindsdien geen problemen mee gehad en de prijs was uitstekend.

Walmart toont dat dit niet op de Ascent past, maar ik neem aan dat hun "database" niet accuraat is. Autozone toont ook geen batterijen die op de Ascent passen. Hoe lang duurt het voordat deze retailers accurate informatie hebben? De Ascent is al bijna een jaar uit...

Ik denk dat ik de gelukkige ben. Ik heb de auto al meer dan een maand ongebruikt geparkeerd in ons tweede huis, een paar nachten onder nul, 12" sneeuw op de auto toen we de volgende keer daar waren, en hij startte prima.
Niet gelukkig - gewoon verwacht/normaal.

Er zijn een paar legitieme zorgen over de batterij, en waarschijnlijk nog minder daadwerkelijke defecten. Ik heb een "zorg" van een eenmalige zwakke start. Mijn auto is sindsdien elke keer prima gestart, of de batterij nu 12,6, 12,4, 12,2 of 12,0 V was (ik heb al die waarden onlangs gemeten). Als ik de zorg negeer, zou het me niet verbazen als mijn batterij nog 3 jaar meegaat.

Maar dit is een autoforum. Soms zijn we gewoon op zoek naar iets om te doen/te wijzigen/te veranderen. Ik heb waarschijnlijk geen nieuwe batterij nodig (ik zou hem goed moeten laten testen), maar ik betrapte mezelf erop dat ik naar de lijst van pro10is keek en naar batterijen aan het zoeken was! :dunno:

Bedankt, ik heb de kabels gecontroleerd, het lijkt erop dat er niet veel speling is. Een plastic houder/draadgeleider wordt ook aan de bindpaal bevestigd. We verliezen ook de isolatie van de batterijmantel. Ik zal de maat persoonlijk vergelijken, als ik groter kan gaan, zal ik dat zeker doen.

Ik heb een rit van 5 mijl gemaakt nadat ik 2 dagen geparkeerd had en zag het na een paar uur op 11,9 staan.

Ik zal het dit weekend opnieuw controleren na een reis van 500 mijl
Afgelopen nacht kwam ik naar de garage om de ruimte rond de batterij op te meten en het lijkt er niet op dat een 27F er ĂĽberhaupt in past. Aan de linkerkant van de batterij (vanaf de voorkant gezien), voorkomt die paal dat de batterij verder naar links beweegt. En met een lengte van 12,5 inch raakt de 27F de koplampassemblage aan de rechterkant. Dus 24F is het enige andere alternatief zonder veel aanpassingen, omdat deze slechts 10,75 inch lang is. Mijn OEM-batterij doet het echter nog steeds goed omdat ik al mijn auto's altijd opgeladen houd, dus ik zal binnenkort geen andere batterij/batterijmaat proberen. Maar zodra hij leeg is, zal ik hem zeker vervangen door iets groters, waarschijnlijk ook AGM. Dat heb ik gedaan met mijn Acura RSX en 1.7EL (zelfde als Civic) met de kleine 51- of 51R-batterijen. Heb ze geĂĽpgraded naar de enorme (voor hen) 34 of 34R en geen dode auto meer bij -30 C of lager.

Het lijkt erop dat de Ascent een van die voertuigen is met een grotere parasitaire stroomafname, zelfs als hij uit staat, vergelijkbaar met mijn '02 GMC Envoy, waarvan ik nog steeds niet heb ontdekt waar de bron van de stroomafname is, zelfs niet nadat ik hem 9 jaar in bezit heb. Zelfs het vervangen van de dynamo maakte geen verschil (slechte diodes in de dynamo kunnen de batterij snel leegtrekken). In de tussentijd is het gebruik van een goede kwaliteit AGM-batterij + het om de paar weken bijvullen van de lading met een slimme oplader mijn oplossing.

Het lijkt erop dat de Ascent een van die voertuigen is met een grotere parasitaire stroomafname, zelfs als hij uit staat, vergelijkbaar met mijn '02 GMC Envoy...
Nee, de Ascent heeft een zeer bescheiden parasitaire stroomafname van slechts 15-25 mA, ruim onder de acceptabele limiet van 50 mA. Ik heb het zeer zorgvuldig gemeten met een professionele Fluke multimeter. Dit is niet het probleem. Het probleem is dat de OEM-accu een slechte reserve capaciteit heeft en geen enkele matige belasting lang kan verdragen als de motor uit staat.

Walmart laat zien dat dit niet in de Ascent past, maar ik neem aan dat hun "database" niet accuraat is. Autozone toont ook geen batterijen die in de Ascent passen. Hoe lang duurt het voordat deze retailers accurate informatie hebben? De Ascent is al bijna een jaar uit...
Ik kwam dit ook tegen, niemand lijkt de Ascent al in hun database te hebben. Geen probleem echter, elke Group 35 batterij zou moeten passen.

Gisteravond kwam ik naar de garage om de ruimte rond de accu op te meten en het ziet er niet naar uit dat een 27F ĂĽberhaupt zal passen. Aan de linkerkant van de accu (van voren gezien) voorkomt die paal dat de accu verder naar links beweegt. En met een lengte van 12,5" zal de 27F de koplampunit aan de rechterkant raken. Dus 24F is het enige andere alternatief zonder veel aanpassingen, omdat deze slechts 10,75" lang is. Maar mijn OEM-accu doet het nog steeds goed omdat ik al mijn auto's altijd opgeladen houd, dus ik zal binnenkort geen andere accu/accu-afmeting proberen. Maar zodra hij het begeeft, zal ik hem zeker vervangen door iets groters, waarschijnlijk ook AGM. Dat heb ik gedaan met mijn Acura RSX en 1.7EL (hetzelfde als Civic) met de kleine 51- of 51R-accu's. Heb ze geĂĽpgraded naar de enorme (voor hen) 34 of 34R en geen dode auto meer bij -30 C of lager...
Dit is uitstekend onderzoek, als iemand een grotere accu zou kunnen vinden die zou passen, zou dat zeker kunnen helpen. Ik heb dit al eerder geprobeerd op andere auto's, het is moeilijk om het succesvol uit te voeren.

De Odyssey 35-PC1400T is wat ik overweeg. Ik heb hun batterijen gebruikt in mijn toernooi-basboot en ze zijn geweldig. Prijzig maar zeker de moeite waard.

Update: Ik heb net de Odyssey-batterij besteld. Ik zal hier foto's en resultaten plaatsen nadat ik hem volgende week heb geĂŻnstalleerd.

Update: Ik heb net de Odyssey-batterij besteld. Ik zal hier foto's en resultaten plaatsen nadat ik hem volgende week heb geĂŻnstalleerd.
Om het te testen, probeer de binnenverlichting een tijdje aan te laten staan of andere verbruikers als de motor uitstaat. Dit is wat de OEM-accu snel leegtrekt. Ik denk dat de Odyssey het veel beter zal doen.

Update: I just ordered the Odyssey battery. I will post pics and results after I install it next week on here.
Om het te testen, probeer de binnenverlichting een tijdje aan te laten staan of andere belastingen als de motor uitstaat. Dit is wat de OEM-batterij snel leegtrekt. Ik denk dat de Odyssey het veel beter zal doen.
Ik heb die batterijen doodgemaakt door de hele week grasmatten te bevissen met de elektromotor zonder op te laden. Ze zijn inderdaad geweldig.

Omdat mijn Ascent mijn honkbal-reiswagen is, was ik van plan precies te doen wat je vroeg. De batterij zou hier dinsdag moeten zijn (de dag dat ik ook een service van 6.000 km heb gepland). Ik zal hem installeren als ik terug ben van het appartement en me na enig gebruik en testen melden.

Interessant, het installeren van een camera die in de parkeermodus werkt. Overwoog al een betere batterij en dit ziet er echt mooi uit... en duur :smile:

De Odyssey 35-PC1400T is wat ik overweeg. Ik heb hun batterijen gebruikt in mijn toernooi-basboot en ze zijn geweldig. Prijzig maar zeker de moeite waard.

De Odyssey 35-PC1400T arriveerde ongeveer een half uur geleden en ik ben al klaar met installeren. Makkelijk en snel met behulp van de VSTM OBD II Vehicle ECU Emergency Power Supply Cable Memory Saver die ik heb aangesloten op mijn bootaccu die naast de Ascent geparkeerd stond. Het is een maat 35, dus het paste perfect zonder enige aanpassingen.

Nogmaals, mijn ervaringen met Odyssey-batterijen in het verleden zijn geweldig geweest. Ik doe het liever meteen goed. Als Subaru de batterij had vervangen, zou het dezelfde problematische batterij zijn geweest. Het is beter om een paar euro uit te geven.

Fijne dag allemaal.

Attachments

De Odyssey 35-PC1400T arriveerde ongeveer een half uur geleden en ik ben al klaar met installeren. Makkelijk en snel met behulp van de VSTM OBD II Vehicle ECU Emergency Power Supply Cable Memory Saver die ik heb aangesloten op mijn bootaccu die naast de Ascent geparkeerd staat. Het is een maat 35, dus het paste perfect zonder enige aanpassingen.

Nogmaals, mijn ervaringen met Odyssey-accu's zijn geweldig geweest. Ik doe het liever meteen goed. Als Subaru de accu had vervangen, zou het dezelfde problematische accu zijn geweest. Het is beter om een paar dollar uit te geven.

Fijne dag allemaal.
Geweldig! Laat ons weten hoe hij presteert in vergelijking met de OEM-accu.

21 - 40 of 118 Posts